IFK-Bajen

matchen ägde rum igår med lilla mig som åskådare, IFK vann, inte helt otippat. Själv hejar jag ju inte på något, tycker att allsvenskan är ganska tråkig, fast det var alla hammarbyare som gjorde den rolig. Man kan ju inte annat än att asgarva när vuxna män buar, pekar fuck you och "luftrunkar" åt domaren. Fast skönast var ändå efter att några tänt "eld" som hade hamnat på plan och hela stadion skriker "ut med packet, ut med packet, ut med.." för att följas av "solnatattare, solnatattare, solnatatt.." Riktigt komiskt!


bilden:
www.gp.se/jsp/crosslink.jsp?d=128&a=418396

När vi skulle åka hem missade jag och Tove tåget från södra med typ 1 minut så det blev en halvtimmes väntanstationen fördriven med korv från pressbyrån och hostattacker för min del. (tack för varmkorven Tove!;))

<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

nej nu blev jag lite chockad:O:P asså den är typ som det, fast omvänt:D haha sofie och jag köper alltid likadana skor, utan att veta om det:P men jag ska köpa dem ändå tror jag, när barnbidraget kommer!

2009-04-25 @ 13:00:15
URL: http://josefins.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Heej din lilla korv :D Hur har du det nu för tiden? :) puss påre!

2009-04-25 @ 14:15:33
URL: http://caboome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0