Prideparaden

tyckte jag och Josse var värd ett besök, så halv två idag hängde vi vid plattan som alla andra människor med samma idé. Jag säger bara; shit, en del människor är verkligen excentriska, way out there liksom. Men om de verkligen trivs i lack och läder, vem är jag att dömma dem, (jag har ju trots allt två skinnjackor själv). Jag hoppas bara att folk inte tror att alla hbt-personer är och beter sig så, för det vore grovt missledande.
Men definitivt värt ett besök, dels för de extrema utstyrslarna och dels för att få se de "stolta föräldrarna till homosexuella barn". Skönt att de får stöd hemifrån, hbt-personer har det ju tyvärr inte alltid särskilt lätt i samhället.

Josse har bilderna, så dem får ni vänta på ett tag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0