Back to school again!

Kan inte påstå att det såg ut så här när vi började idag. Men vad vet jag, min klass började ju faktiskt senare än alla andra. Vi kanske bara missade dansen?!


Har i alla fall fått betyg i Psykologi A - MVG!! Fy fan vad mycket jag ville ha det betyget, är så glad nu!
Måste bara säga en dålig sak också, vår svenskalärare har inte rättat essäerna som skulle vara inne innan jul. Och det är okej att lämna in dem idag 23.59. Helt ärligt, om man inte kan lämna in arbeten i tid borde man inte kunna få mer än G. Det är väl inte rättvist om vissa har fått en vecka på sig medan andra har fått en månad?!

<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du ser ut att ha fixat det så bra själv här:) Fast jag ser inte själva filmen, använder mammas nya dator, hon har inte installerat så man kan se sånt än;)Grattis till betyget!

2009-01-07 @ 22:45:25
URL: http://josefins.webblogg.se/
Postat av: Linda

Grattis Anna! =D

Håller med, alla ska ha samma villkor när saker ska lämnas in!

2009-01-08 @ 13:30:34
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0