gulligaste västen

jag hittade på vero moda. Skitfin! Tyvärr hade jag alldeles för lite pengar kvar för att köpa den eftersom jag har hittat ett par jeans! De är Diesel och nästan precis vad jag ville ha. Nu måste jag bara köpa ett par svarta(och vita) tygskor eller converse att ha till. Köpte för övrigt ett par gråa chinos och ett blått linne från Gina tricot. Om två veckor är det jag som köper jeansvästen och tygskor! (då kommer studiebidraget). Tyvärr gör det så att jag inte kan slinga mig när jag ska klippa mig eftersom jag har för lite pengar..

Inte så vita längre.. måste ha nya!


<3

Kommentarer
Postat av: Tobias

ohja så himla gott ju :D

2009-01-18 @ 20:25:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0