Jag=soffpotatis!

Har testat livet som chokladätande tv-tittare idag, inte så dumt, men tråkigt i längden. Min stukade handled kanske inte är stukad, det kan vara en spricka också. Men jag vill inte röntga den för att jag inte vill få den gipsad. Vore den gipsad skulle jag säkert intespela cupen till helgen eftersom jag kan skada andra, och jag skulle definitivt inte kunna åka snowboard. Inget röntgen för mig alltså.
Men det kanske inte är världens bästa idé med snowboard kommande vecka så det får nog bli shopping istället på resursdagen.

<3

Kommentarer
Postat av: Tobias

började också i onsdags men typ ledig hela veckan ändå ;)

2009-01-12 @ 08:04:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0