Promenad

med linda i vintersolen! Härligt härligt! Dessförinnan såg jag Sandor/Ida, ännu en kärleksfilm.
Hämtade dessutom mina skor hos paula som jag glömde vid nyår! Fick friska upp hennes minnen om kvällen också. När jag kom tillbaka slog jag mig ner med brorsan och hans flickvän och tittade på Chuck samtidigt som jag mumsade på varma mackor.
Det är tur är att både jag och Linda kan gå ut utan smink, annars skulle vi aldrig komma ut på våra promenader!

Så här såg vi ut! (alltid lika snygga;p) Titta vad coolt ljuset föll!


<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahah! Men usch!! Fy fan för första bilden! Spy på den! XD

Ja, klart;) Vi får ha en "HipHop Abs dag" snart;D

2009-01-03 @ 22:26:35
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0