"bara" 4 prov kvar nu!:D

Igår gjordes det fruktade historiaprovet som avgör mitt betyg, kan inte säga att det gick toppen, led av ENORM tidsbrist. Hur det än går är jag sjukt stolt över mig själv, har arbetat mig upp från G+ till MVG-, det är inte illa! Förhoppningsvis får jag MVGt, men det hänger som sagt på provet...
Sen hade jag den andra delen av mattenationella i matte A, gick inte toppen det heller, men förhoppningsvis blir det åtminstone ett starkt VG så jag får MVG i kursen. Men man vet aldrig.
Nu sitter jag mest och är uppgiven inför kemiprovet på måndag, betvivlar starkt att jag får G... Tro mig, det är inte en vanlig känsla för mig att inte fatta ett skit... men jag försöker se det positivt, jag har hela nästa termin på mig att få upp betyget, och dessutom ska jag inte läsa kemi B :D

<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

på H&M bara, och nu är jag hemma!!!:D

2009-05-20 @ 00:49:45
URL: http://josefins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0