Två goda nyheter

bjuder jag på en mulen morgon som denna. Eller egentligen 3,5 till och med. Första glada nyheten är svaret på gårdagens fråga, det regnade INTE på mina vita byxor! :D
Den halva nyheten är att om jag får vg+ eller mvg på grammatikprovet i svenska imorgon så får jag avsluta kursen tidigare med mvg i betyg, men får jag inte det får jag massa extrauppgifter...press eller vad?!
Men den egentliga goda nyheten är att jag ska gå på green day i oktober med Linda!:D, deras nya album "21st century breakdown" kommer snart, om det inte har hunnit komma än...15e tror jag...

Bilden från:http://www.todayfm.com/Music/musicblog/09-04-27/When_They_Come_Around.aspx?ReturnURL=%2FMusic%2Fmusicblog.aspx

Den sista nyheten då? Jo, från och med nästa vecka ska jag och Tove träna med damerna, äntligen lite riktig fotboll!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0