20-kronors veckorna börjar

Ja, för er som inte vet det har jag och Sara bestämt oss för att bara handla saker för 20 kr i veckan November ut.
Varför? Jo, det är så att jag har shoppat upp så himla mycket pengar de senaste månaderna så det är helt galet! :O Har inte riktigt vetat vart pengarna tog vägen, lite läskigt faktiskt. Så nu är det dags att spara, vill man utomlands måste man ha pengar!
Dessutom kommer det här hjälpa mig att sluta lägga pengar på skit.

Vad tycks?! Min absolut första skjorta, den enda jag kommer att ha råd med!



Tid: 2-29 November, 28 dagar, 4 veckor, måndag till söndag...ojojoj...
Regler: Det finns bara en enda regel, bryter man den är det fail! Köp inte för mer än 20 kronor i veckan/ 80 kronor under hela tiden.
Självklart finns det ett undantag. MOBILPENGAR! (man kan ju inte offra allt, eller?)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0