Friskis-kort!

Det trodde ni inte va?! Att lilla jag har införskaffat mig ett allträningskort på friskis som räcker året ut! Enda anledningen till det är att jag MÅSTE göra något medan jag väntar på att förhoppningsvis få börja spela tennis.
Köpte det idag för 650 kr + medlemsavgift. Tur att föräldrarna betalar.

Dessutom var jag så dum, jag glömde helt bort att visa mitt csn-kort, så då missade jag 20% rabatt, förhoppningsvis är de snälla och låter mig få det när jag kommer tillbaka imorgon :)
Är de inte snälla däremot så får jag betala överflödet, eftersom det var jag som var klantig, vilket i sin tur betyder att jag redan har misslyckats grovt med 20-kronors veckorna, ni ser!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0