Har kommit på Tre saker om Mig själv.

En är att jag har väldigt lätt att spara, har fortfarande kvar de 20 kronorna som jag hade att spendera under förra veckan. Var i och för sig sjuk i helgen, men det skulle nog gått ändå ;)

Det andra är att jag ÄLSKAR glass! Jag kan nöja mig med t ex LITE godis, eller LITE choklad, eller LITE popcorn, men glass herregud! Ge mig glass i STORA lass, tack! Jag kan verkligen inte sluta äta när jag har börjat, skulle lätt kunna äta upp ett eget GB-bigpack själv (kommer nog bli ett bigpack själv om jag fortsätte rmed glassen) :S...
Personlig favorit (:

http://www.dt.se/multimedia/archive/00043/fkung-bigpackischokl_43792b.jpg

Sist men inte minst så har jag upptäckt att jag tycker om att sjunga, det trodde ni inte va?! (läs mycket noga; tycker om att sjunga, det står inte; kan sjunga...)

Men nu vet ni lite mer om mig, det känns väl bra? :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0