Tennis igår!

Första träningen, jag och Johanna var helt hispiga, men vi kom, vi såg, och vi överlevde :D Det var skitkul, men tjejerna var lite tråkiga...men de var kanske bara blyga, kändes som om jag och Johanna var på hemmaplan och de var nya; kan ha varit eftersom de kom 20 min försent...



skulle kunna skriva det mycket intressantare, men har berättat typ 20 gånger idag, så tror jag skippar det...
tränade föresten måndag, tisdag också och så + igår, så det är väl träningsdagbok 74-76
<3

Kommentarer
Postat av: Joachim

haha nej nej nej:D Zlatan är kungen! Messi är bra också men Zlatan bättre:) Nej matchen var ju inte jätte bra kan man inte säga..

2009-12-01 @ 17:43:39
URL: http://cityboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0