blir mkt träning idag...

Herregud asså. Jag gick upp 07:50 för att ta mig till gymmet innan skolan. Där körde jag mellan 09:20 och 10:00, så inget långt pass, men det är inte så kul att träna ensam. Fast det är grymt skönt att vara ensam när man ska göra sig iordning. Det var helt tomt i omklädningsrummet och jag stod i duschen jättelänge och tvättade håret, och med balsam i klev jag in i den helt tomma bastun, halleuluja.
På idrotten hade vi dumt nog gym på schemat. Massa utfallssteg, upphopp, armhävningar och annat smått och gott. Efter det kunde jag knappt gå, det kändes som om benen skulle vika sig när som helst.
Som om inte det här är nog så ska jag spela tennis med pappa om 3 timmar.
Då kan man ju faktiskt tänka sig att jag borde vara värd en dags vila, men icke sa nicke, jag ska på friskis med Linn och Veronica imorgon.

Bild: Min alldeles egen fantastiska design! (och ny symbol för TD)
Btw, jag har gjort ett nytt system för min träningsdagbok med månadsbasis.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0