Onödigt med skola idag

Ja, då var vardagen igång, som tur var började jag inte förrän 11, så egentligen var det ju lugnt, så när alla är där så visar det sig att vår kemilärare är sjuk. F OFF, OFTA! Vägra skicka sms till nån av oss (som vi har bett henne göra) eller skriva något på hemsidan. Tur att det bara är en vecka kvar innan jag slipper henne och kemin. Men poängen är att vi inte började förrän ett då, och sen hade vi ingen idrott för hon hade "möte med sjuksköterskan om vissa individer", hon tror nämligen att hälften av alla tjejer är anorektiska. Så för oss blev det en lektion...- onödigt!


Bjuder på lite bilder från när vi var klara, Johanna hade inte på lampan på den ena ;P

Men jag och Johanna drog ut och åkte längdskidor sen i alla fall, jävligt roligt, shit vad vi garva; vi är ju som vi är! :D Blev nog bara 5 km, vi hade lite problem att hitta till spåret, så vi chansade vilt när vi stack iväg hemifrån. Men det löste sig, precis som det alltid gör.


http://www.weardesign.se/klockor.html

Men det bästa är nästan att min gröna plastklocka äntligen har kommit! Halleluja. Den åker på imorgon tillsammans med tröjan jag fick av min kära storebror (tro det eller ej, men tröjan var sjukt snygg!)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0