Pannkakor - mums!

Sitter hemma på min 3 och en halvtimme långa håltimme! Skippade lunchen och drog hem direkt och lagade pannkakor.
Har varit sugen på det i en evighet nu!
Testade lite olika smaker, 4 för att vara exakt!

Först min egen absoluta favorit. Pannkakor med ost och skinka! Det är såååå gott, lite matigare liksom, LOVE IT!
Sen tog jag en med smör och socker, de tjatade om det i skolan så jag behövde ju pröva. Inget speciellt tycker jag, smakar precis som en med bara socker...
Sen var det klassikern med bärsylt. Alltid gott ;)
Jag avslutade med en lyxvariant med sylt OCH glass...shit asså...halleluja!

Jag skulle fotat, men njöt alldeles för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0