Om ni inte får tag på mig, kolla VM-schemat.

Äntligen en underhållande match i VM, jag är så glad så jag nästan spricker! Riktigt rolig fotboll, fina anfall och mycket mål = perfekt.
det är precis som pappa sa innan VM när vi diskuterade vilka lag vi skulle följa (ja, vi tittar på minst en match/dag), "man kan ALDRIG räkna ut Tyskland".
Jag hoppas att de håller i det här och vi får se underbara matcher! :)

http://caixapretafc.files.wordpress.com/2010/03/klose.jpg
Sen måste jag bara slå ett slag för Klose, en grym spelare. Det har jag tyckt ända sen jag var liten, började med att han hade samma tröjnummer som jag(#11), hihi. Jag har en tendens att glömma bort honom mellan mästerskapen, men när det väl kommer upp minns jag, Klose och Tyskland är all-time favourites!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0