midnattsloppet?

Som vanligt var jag ute och sprang i morse.
Sen har jag suttit med ett arbete om kroppsspråk som jag knappt hade börjat med, men det tar sig.
Men det jag funderar på nu är om jag ska springa midnattsloppet, det skulle vara riktigt roligt. En mil på söder på kvällen, härligt. Ska höra med min kusin om hon känner för att springa, jag tror att det var hon som tog upp det, tror. Får nog se till att träna ordentligt, man vill ju inte komma sist.
Vad tycker ni, borde jag springa det? Inte för att det spelar så stor roll vad ni tycker, jag kommer nog ändå springa tror jag, fast inte själv. Om inte kussen kan så får jag höra med någon annan.
Hur som helst så ska jag på friskis ikväll med J, känner att jag måste röra lite på mig.

<3

Kommentarer
Postat av: maria

Haha, vad bra för det hade vi verkligen :)

2008-03-16 @ 16:31:46
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Therese

Jag tycker du ska springa, det verkar skitkul! Jag själv ska springa gbg-varvet =) Om jag tar mig runt vill säga :P

2008-03-16 @ 22:27:22
URL: http://kregert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0