ont.

Jag orkar inte gå upp, fy fan för morgnar.

Ni anar inte hur ont jag har i knäna. Under gympan igår så behövde vi krympa/glida lite halvt på golvet, och jag fick bara x-antal brännmärken när jag gled över golvet iförd mina träningsshorts. Nu Svider det när man går, står, sitter, verkligen hela tiden. Jättejobbigt. Men vad gör man inte för idrotten? Jag får nog lite skylla mig själv eftersom jag inte hade behövt dra mig längs golvet för att komma över till andra sidan, jag hade kunnat spela försvar istället. Vi körde ett bollspel, lite som lasergame fast med bollar. Det är svårt att förklara.
Men tävlingsinriktad som man är så vill man ju vara anfall...

<3

Kommentarer
Postat av: PAULA :D:D

jag vet,fattar hur jobbigt det är för mig! Utan mobil i minst tre dagar,inte riktigt jag liksom..Men jag ska ju byta till det där 3000 sms så då måste dom tydligen göra såhär :S ;P

2008-03-11 @ 07:39:31
URL: http://blingstring.blogg.se
Postat av: Robin Ohlsson

Sv: Haha gött det..:)
ja visst är hon skön?:) och det finns väl knappt en svensk som inte älskar björn?:P
stackare med dina knän... hoppas det blir bättre för det gör så jävla ont...:/

2008-03-11 @ 08:23:15
URL: http://robinohlsson.webblogg.se
Postat av: maria

Okej, aa verkligen superhäftigt ! Klänningar för hundratusen :O jag trodde jag skulle döö, ahha !

2008-03-11 @ 15:42:42
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0