Sportlovets

planer. Inget är spikat än, men det verkar som om jag och min bror åker upp till stugan med vår faster och kusinerna. Hoppas verkligen på att det blir så, skulle vara kul! Det enda jag funderar över vara att de nämnde att ta ledigt några dagar från skolan innan lovet. Jag undrar hur de har tänkt. Men det är ett senare problem, men jag gillar faktiskt inte att ta ledigt, man missar så himla mycket! Dessutom får vi ju frånvaro, så..

Jag förra sportlovet en väldigt blåsig, snöig dag!


<3

Kommentarer
Postat av: Sophia

Inte visste jag att du hade en blogg anna!;O Men nu har jag hittat den iaf ;D

2009-01-06 @ 23:02:20
Postat av: Anna

men nej sophia! sluta läsa den, vad ska vi annars prata om om du redan vet allt vad jag har gjort;P

2009-01-07 @ 10:06:48
URL: http://annasegna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0