Träningsdagbok7

Är om träningen igår.

1,5 h fotboll fast det är väldigt missvisande, först hade vi typ 30 minuters fys och sen hade vi en timmes fotboll. Jag ska förklara fysövningen som typ dödade mig.



Här kommer förklaringen av övningen.
Du börjar vid kanten av första zonen, springer till början av andra, där gör du 12 rygglyft. Sen springer du tillbaka till början av första zonen och sedan till början av tredje zonen. Väl där gör du 12 sit-ups, sen springer du tillbaka till första zonen vänder och springer till början av fjärde zonen, där gör du 12 upphopp-armhävningar (upphopp som går ner i armhävningsställning). Sen springer du tillbaka till första zonen igen och till sist så springer du så fort du orkar från bort till slutet av fjärde zonen och tillbaka till början på första.
Sen vilar du medan nästa grupp kör.
När det är dags igen gör du bara åtta av alla övningar, (8 rygglyft, 8 sit-ups, 8 upphopp-armhävningar). Nästa gång gör du sex av allt och gången efter det fyra, sen två och sista gången springer du bara. Då blir det "idioten".
Jag tror att planen är mellan 50-90 m bred(där vi sprang).

Jobbigt värre! Jag som dessutom har lätt för att svettas och bli röd i ansiktet måste sett ut att plågas riktigt rejält!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0